Högskoleprovet

publicerat i Allmänt;
Ska göra högskoleprovet för första gången imorgon. Jag är oförberedd, känner mig nervös och vet att jag inte kommer kunna skriva så bra som jag behöver. Visst jag har pluggat lite matte och testat gamla prov, men inte tillräckligt. Känns dessutom som att jag glömt det mesta från gymnasiet. Vet ingen som ska göra i samma lokan som mig, men man stöter väll förhoppningsvis på någon, annars blir det en tråkig dag. Kom dessutom på nyss att jag inte fixat nån mat, så full rulle i köket och en känsla av överdriven oro inför imorgon.
 
Ska ni skriva provet imorgon? Antagligen ser ni det här imorgon, så hur gick det? Var ni förberedda?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av feztis:

Lycka till med provet :)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

2:a kommentar, skriven , av Klara x):

lycka till!
jag är ju bara femton så nej, jag ska inte göra det. men min mamma jobbar som SYV så hon har ganska fullt upp idag ;)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

3:e kommentar, skriven , av frida:

Hoppas verkligen att det gick bra (och att maten blev god :) )!


Svar: Tack! (lite segt svar!) :)
Lisbom - Lisas Teckningar

4:e kommentar, skriven , av Jojo:

Lycka till :) Lönar sig att göra några ggr, de säger att man bör göra det 3 ggr, då får man hyfsade resultat. Stämde på mig i allafall.

Svar: Tack! Jag hoppas det! För det gick inte så bra, haha
Lisbom - Lisas Teckningar

5:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

Åh hoppas det gick bra fina du!! :) <3

Svar: Gick tyvärr inte så bra.. Haha så får se hur det blir i vår! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

6:e kommentar, skriven , av Mohammedi's | Art, model & designer:

OJJ SÅG PRECIS ATT DU SKREV PÅ BLOGGEN O INSTAGRAM, FÖRLÅT FÖRLÅT. Ja jag är fortfarande intresserad!!

7:e kommentar, skriven , av Amanda:

Jätte bra blogg fina du! :)
kika gärna in på min!

Kram! :D

8:e kommentar, skriven , av Sandra Helen ♥ Sykepleierstudent :

Lykke til!! :-)

Kommentera inlägget här :