Vad tycker ni?

publicerat i Företagande;
Jag har försökt göra det enkelt att hitta till min webbshop, så jag har gjort en liten reklamgrej längst upp på hela sidan.
 
Vad tycker ni? Ni kanske måste uppdatera webbläsaren för att se :)
 
Suttit hela kvällen och jobbat med bokföring. Inte det roligaste men ett måste. Dessutom kom jag inte inte på kursen jag sökte till hösten. Blev sur men tänkte istället satsa mer på företaget. Har tänkt att utöka utbudet av produkter och försöka synas lite mer.
 
Vad tycker ni att jag skulle kunna ha i webbshopen? Alla förslag är välkomna :)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MissNosebleed- En av Sveriges största alternativa konstblogg:

sv: Åh tack så mycket!

2:a kommentar, skriven , av Sofie:

Vad sökte du för något?

Svar: Marknad och organisation, halvtid på distans. Så det var ingen större kurs men jag ville gärna plugga lite i höst.
Lisbom - Lisas Teckningar

3:e kommentar, skriven , av Elinor:

Sv: Tack :)

4:e kommentar, skriven , av Blopparna - Alexandra:

SV: Tusen tack du!

5:e kommentar, skriven , av Darksess:

Vad fin webshop! :) Linnen brukar vara uppskattat.

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

6:e kommentar, skriven , av Lina - my art & my life:

jag tycker att den sitter bra där ovanför headern! klart och tydligt :)

Svar: Bra! :) Är ju kul om webbshopen får lite fler besökare!
Lisbom - Lisas Teckningar

7:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

det blev jättebra med reklamen! :)

Svar: Bra! :) Jag var lite orolig att det skulle vara störande med smygreklam där uppe! haha
Lisbom - Lisas Teckningar

8:e kommentar, skriven , av kajsa:

Jättefin tröja på bilden! Men ett tips kunde vara ärmlösa skjortor och slitna shorts! :)
Kram

Svar: Tack för tipset! Det ska jag kolla upp :)
Lisbom - Lisas Teckningar

9:e kommentar, skriven , av Sofia - Foto&Musik:

SV: Tackar :) Det är så fint och stilrent med vita!

Det ser btw riktigt bra ut :)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

10:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

längre linnen skulle vara awesome :D eller kanske smycken :)

Svar: Jag siktar på de där linnena, men det kan tyvärr dröja lite! :)
Och jag har faktiskt lite planer med smycken ;) Så håll utkik!
Lisbom - Lisas Teckningar

11:e kommentar, skriven , av Challizz:

SV: tack så mycket! :)

tycker dock att de grejer du har är 1000 ggr finare.. men jag tränar fortfarande :)

Svar: Övning ger färdighet! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

12:e kommentar, skriven , av Geminaarts:

Sv: Jo visst blev den i mitten grym! :P
Jättebra att du har en tydlig länk till din webbshop, det tror jag gör att fler hittar dit!

Svar: Ja innan hade jag bara en minilänk på startsidan! haha
Lisbom - Lisas Teckningar

13:e kommentar, skriven , av joanna-livet med aspergers syndrom:

svar: tack:)

14:e kommentar, skriven , av Magnus:

Bra med webshopen längst upp, men lägg gärna till en symbol som gör det ännu tydligare. En kundvagn kanske, eller en kasse?

Om du vill ha lite avkoppling i sommar så kolla in Kim Vanjas bok "Ögon som brinner, ögon som falnar" på www.carlingcreations.se - det är en annorlunda sommardeckare. Dyr är den inte heller, och den finns på biblioteken.

Svar: Tack för tipset! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

15:e kommentar, skriven , av vickanrinkous:

Sv: Jag satsar på agilityn, har tre shelties så de tycker att det är roligast :)

Svar: Åh vad roligt! Var med på agilityn och tävlade i lag samt enskilt :)
Lisbom - Lisas Teckningar

Kommentera inlägget här :