Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

riktigt snygg teckning! måste fundera på vem det kan vara, är inte så hemma på bloggare :p

sv; vi beställer våra prints från tryckerier, har testat några olika :)

Svar: Tack! :) Jag är lite sugen på att fixa prints!
Lisbom - Lisas Teckningar

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

ja det är ingen dum idé :) do it!:)

3:e kommentar, skriven , av Linda:

åh så fint, du är verkligen jätteduktig! läser inte några av de större bloggarna så har ingen koll på vem det kan vara, men återigen, det var riktigt fint :)

Svar: Tack! :) Det är Adaras.se (Ida Eriksson)
Lisbom - Lisas Teckningar

4:e kommentar, skriven , av Nathalie - konst och sånt:

Åh så fint!!!

Svar: Tack :D
Lisbom - Lisas Teckningar

5:e kommentar, skriven , av leonanyberg:

Kan de vara http://adaras.se/

Svar: Rätt! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

6:e kommentar, skriven , av TRÄNING & KOST:

Adaras. Lätt. :-)

Svar: Helt rätt! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

7:e kommentar, skriven , av Rebecca:

Jäklar vad duktig du är! :)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

8:e kommentar, skriven , av moa:

gud va duktig du är! Är de kanske tyra? från tyras.se :)

Svar: Det är Ida från Adaras.se :) Men måste säg att hon är lite lik Tyra på sen här bilden!
Lisbom - Lisas Teckningar

9:e kommentar, skriven , av dominic:

Åh gud vad duktig du är! Här länge har du hållt på att teckna?

Svar: Tack! :) Ca två år! Men sen tyckte jag om att rita när jag var liten.
Lisbom - Lisas Teckningar

10:e kommentar, skriven , av Myran:

Riktigt duktig är du! =)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

11:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

OMG! WOW VAD FINT !! :O Du är verkligen grym! Känner mig hedrad<3

Svar: Åh vad kul att du gillar den! :D <3
Lisbom - Lisas Teckningar

12:e kommentar, skriven , av Johanna Kleppe:

Jag har följt dig ett tag, du är så sjukt duktig. Man blir ju avundsjuk :(

Om du är intresserad så har jag varit på Warner Bros Studios där de spelade in Harry Potter och fotat Kika in på min blogg i så fall :)

Svar: haha tack! :D
Lisbom - Lisas Teckningar

13:e kommentar, skriven , av Novalee:

Du är grymt duktig.

Svar: Tack!
Lisbom - Lisas Teckningar

Kommentera inlägget här :