Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andrea Femerstrand - Illustratör:

Svar: Hejsan, va kul att du gillade tipsen! :)



Jag själv är ju självlärd. Och började kalla mig för illustratör när jag kände mig mogen för det. Så fort man börjar göra det som ett seriöst jobb och tar betalt för riktiga illustratörsjobb så kan man definitivt utge sig själv för att vara det, då kan man även kalla sig för professionell.



Så det är lite upp till var och en att ta reda på vilken kaliber man har inom området :)



Vissa stora förbund t. ex illustratörscentrum m.m kräver ofta att man ska ha flera publicerade verk de senaste 2-3 åren för att få vara med där som illustratör. Så det kan vara ett sätt att mäta sig på också.

2:a kommentar, skriven , av Nanna Pyssling:

Ser ut att bli fint :)



Såg att du fått påfyllning av promarkers också, blev lite avis ;) funderar på att köra med något slags belöningssystem då jag får köpa X antal promarkers i månaden för jag har ett behov av att utöka mitt förråd känns det som.

3:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

snyggt!! :D

4:e kommentar, skriven , av Tilla:

Snyggt! :)

5:e kommentar, skriven , av ▲ Mohammedi's™:

sv: Tack tack <3



gud va fint du tecknar <3 jätte fint

6:e kommentar, skriven , av cherie's välgörenhetsblogg:

snyggt! :)

7:e kommentar, skriven , av linnea ögren:

så sjukt fin blid!

fi blogg! :)

Kommentera inlägget här :