Då kör vi igen!

publicerat i Allmänt;


Nu har ni chansen att vinna ett eget tecknat porträtt igen! Antingen på dig, en vän eller motsvarande.

Tävlingen avslutas på måndag om en vecka (nästa måndag). Vinnaren kontaktas via mail så glöm inte skriva in e-mail! :)

För att tävla:

1. Gilla inlägget på bloglovin.

2. Kommentera och säg att du är med. Glöm inte e-mail! :)

3. Skriv ett inlägg i din blogg om min tävling (kommentera och berätta det för mig) + Ett plus men inte måste!


(skriv andra kommentarer i andra inlägg! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tine:

Hej jag är med ;)

( [email protected] )

2:a kommentar, skriven , av tine:

Nu har jag gjort ett inlägg i min blogg ;) http://foffooo.blogg.se/?tmp=22140654

3:e kommentar, skriven , av julia:

Jag är med:)

Jag har gillat inlägget och gjort ett inlägg i min blogg:)

http://juliasundstroms.blogg.se/2011/august/jag-tavlar-om-att-vinna-ett-tecknat-portratt.html

4:e kommentar, skriven , av Isabelle:

Hej! Jag är med också tävlar! :) Rolig tävling!

5:e kommentar, skriven , av Jenny:

Jag är med! :)



och jag har gillat inlägget på bloglovin och har skrivit ett inlägg i min blogg, här är länken till inlägget: http://theautumn.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

6:e kommentar, skriven , av Mimmi:

Självklart vill jag vara med och tävla

även denna gång :)

Kram till dig <3

7:e kommentar, skriven , av Loova:

Gjorde inget inlägg denna gång =( men jag är med och tävlar och gillat inlägget =)

8:e kommentar, skriven , av Linda - 3barns tvillingmamma:

Jag är jättegärna med och tävlar!!! :)



Jag har gillat inlägget på bloglovin.



jag har oxå länkat i min blogg: http://lindabt.blogg.se/2011/august/linda-tavlar.html

9:e kommentar, skriven , av Elle:

Hej, jag är med i tävlingen och gjort ett inlägg i min blogg.



Här är länken till inlägget: http://darkbrokenangel.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment



10:e kommentar, skriven , av Emmelie:

jag är med :D

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

har gillat dig på bloglovin, och har länkat till dig på min blogg :)

12:e kommentar, skriven , av Jannica:

Jisses va duktig du är!!!

Jag är med :) Gillat på bloglovin och länkat här; http://jannicaaenneby.blogg.se/2011/august/jag-tavlar-om-tecknat-portratt.html

13:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag e med:DDD

14:e kommentar, skriven , av ELiN DRAWiNGS:

I irisen har jag låtit spara ut det vita från själva pappret, runt ögat så har jag gjort de vita strecken med gjälp av en "suddpenna" dvs en penna med sudd som stift, riktigt användbar! :)

Kramar

15:e kommentar, skriven , av Millah - med bebis i magen ♥:

1. Jag har gillat inlägget på bloglovin :)

2. Jag är jätte gärna med :)

3. [email protected]



Kram // Millah

16:e kommentar, skriven , av sofiagustafsson:

jag är med :)!

17:e kommentar, skriven , av Julle:

• har gillat inlägget

• Jag är med! :)

• Skriver ett inlägg om det direkt!

18:e kommentar, skriven , av Julle:

vet inte om min förra kommentar kom med ?

19:e kommentar, skriven , av essla:

jag är med :)

har gillat :)

20:e kommentar, skriven , av malin [fotoblogg]:

sv: tusen tack =) kan bara säga desamma!

21:e kommentar, skriven , av Linda:

JAg har gillat på bloglovin och är med! :D

22:e kommentar, skriven , av Sanna:

Jag vill gäärna vara med ♥ Har gillat.

Kram

23:e kommentar, skriven , av Jonna:

Spännande! Vad duktig du är! :)

Har gillat på bloglovin och mejlen är [email protected] :)

24:e kommentar, skriven , av TOOWWE:

HEJHEJ :)

Jag vill jättegärnar vara med och tävla :D

1.Jag har GILLAT!

2.Hartyvärr ingen blogg men hade jag haft det hade jag bloggat om detta direkt!

DU MÅLAR GRYYMT!

KRAMAR TOVE

25:e kommentar, skriven , av LIVETSOMCAROLINA.BLOGG.SE:

har gillat på bloglovin o jag är med! :)

26:e kommentar, skriven , av alexandra mamma till Tove och pysen i magen:

1. jag gillar inlägget.



2. jag är mer än gärna med.. :)



3. jag har länkat här : http://axdal.se/troll/2011/08/24/30-augusti-portratt/

27:e kommentar, skriven , av penny:

Hej Hej



Kul att vi möts igen :)



Klart jag vill vara med i denna tävling, du är ju jätte duktig på att teckna ;)



Gillar så klart!!!



ska skriva om tävlingen i min blogg imorgon också, men nu blir det natti natti :)



ha det så gott!



Penny

28:e kommentar, skriven , av Lilly:

Jag är absolut med, det vore jätteroligt att vinna! Jag har gillat inlägget på bloglovin, jag blev nummer 20 :) Min mail är:



[email protected]

29:e kommentar, skriven , av Alice Asplund:

Jag är med och har självklart gillat på bloglovin! :D <3

30:e kommentar, skriven , av Caroline Andersson - 18år och blivande mamma:

Jag är gärna med och tävlar och gillar inlägget som nummer 22 :)

31:e kommentar, skriven , av Ida:

Jag är med! :)

32:e kommentar, skriven , av Gabriella:

Jag är med :D

Har gillat på bloglovin ;)

33:e kommentar, skriven , av Anna:

jag är med, jag har gillat inlägget på bloglovin :)

34:e kommentar, skriven , av Diman Dilir:

bilden längst till vänster,är det alexandra ? så lik!(:



jag är med!:D

mail: [email protected]

35:e kommentar, skriven , av sandra. wicked.:

Jag är med :) Guuud vad kul det skulle vara att få ett porträtt av sig själv. Har aldrig haft eller fått det och länge tänkt på det.



Mvh

Sandra

36:e kommentar, skriven , av Fanny:

jag är absolut med, helt underbar tävling sjukt kul om jag vann !

Har gillat inlägget på bloglovin :)

Kram!

37:e kommentar, skriven , av Anonym:

med

38:e kommentar, skriven , av Amanda:

Jag är med! Skulle vara så himla roligt att vinna!

39:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Jag är gärna med :)

Jätte bra blogg!

Kommentera inlägget här :