Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dina:

Det ser heltoppen ut so far;)

2:a kommentar, skriven , av sandra:

kan man köpa bilder av dig?:)

3:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

vem föreställer det? ^^

4:e kommentar, skriven , av karolinajonsson:

jahaa ^^



jag vet inte riktigt, det är blandras iallafall :)

5:e kommentar, skriven , av Amalie <3:

fin blogg! du er flink! :)

6:e kommentar, skriven , av sandra:

typ beställa, alltså att jag ,ejlar bilden jag skulle vilja ha avritad:)

7:e kommentar, skriven , av sandra:

typ så att jag mejlar en bild jag skulle vilja ha avridad:)

8:e kommentar, skriven , av sandra:

okidoki, tack iaf!:)

9:e kommentar, skriven , av Rebeccas foto och konst:

Tack :) Jag använde ungefär 16 st. köpte ett sånadära 5 pack med hud toner och ett med gråa toner och hade blå mörkbrun och sånt sedan innan :) Tänker nog försöka utöka med fler pennor men det är ju så dyrt :P

10:e kommentar, skriven , av Rebeccas foto och konst:

fin bild btw ser framemot slutresultatet :)

11:e kommentar, skriven , av hanna jakobsson:

svar: hahha samma här, ja ba ööööh. Men sen när ja tog på mig den så satt den asbra! undra när jag ska använda den.... inom snar framtid iaf! såå fin!

12:e kommentar, skriven , av I N I S E N:

Tack söta du för din kommentar! :)

13:e kommentar, skriven , av Veronica, Mamma till Leo ♥:

Pojkvän kanske? :)



Förresten, kan man beställa porträtt av dig? Skulle jätte gärna vilja ha min son avritad :) Du kan svara på min mail: [email protected]



Kram

14:e kommentar, skriven , av Nora:

svar: tack, din med! :D

Jag tror jag kommer ändra lite bland grejerna man ska måla, så det passar mig lite bättre!

15:e kommentar, skriven , av Rebeccas foto och konst:

Vsg :) Svart var också den första pennan jag köpte men har nu upptäckte att jag nästan aldrig använder den för att göra promarker teckningar:P men den kanske kommer till användning i framtiden nån gång hoppas jag :)

16:e kommentar, skriven , av Rebeccas foto och konst:

Jo det ser jag nu. Hade inte tänkt på det innan :) Men det beror väl helt på hur man väljer att rita :)

17:e kommentar, skriven , av Lissii:

Wow! Du är verkligen super duktig!

Låt mig ge dig ett litet tips som hjälpt mig lite(fast än jag sug). Lägg in bilden på datorn och vänd den spegelvändt:) De är lättare att upptäcka små detaljer då:) KRAM

18:e kommentar, skriven , av Shkurte:D:

WOW :D Vilken snygg bild !! bäst ju !! :D



//kram shurtis :D !!

19:e kommentar, skriven , av stina:

Hjälp ! vad fint du målar !! :D

Jag brukar måla , fast ja målar tavlor . Har du något tips hur man kan bli bättre ? (typ som dig;)

Kommentera inlägget här :