Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Oj,,va du tecknar/målar fint!! helt fantastiskt,,,

Svar: Tack! :D
Lisbom - Lisas Teckningar

2:a kommentar, skriven , av Simon Glimholt:

Wow du är riktigt grym! Det ser nästa ut som en svartvit bild mer än en teckning. :)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

3:e kommentar, skriven , av Diman:

coolt!:)

Du Lisa, jag undrar vart/hur du trycker dina t-shirts? det är nämligen så att jag och min grupp(i skoaln) har fått en projekt där vi ska trycka plagg med våra mmotiv på, och eftersom vi inte har så stor budget så behöver vi någon billig leverantör:)

Svar: Svarar i din blogg! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

4:e kommentar, skriven , av Ellen (alatariel):

Wow vad snyggt det ser ut att bli! Sv: Ja verkligen! :)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

5:e kommentar, skriven , av GeMina Arts:

Riktigt snyggt! :)

Svar: Tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

6:e kommentar, skriven , av sanna:

wow sjukt fint, grym du är!

Svar: Tack!
Lisbom - Lisas Teckningar

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Oj du ritar väldigt perfekt!

Svar: Åh tack!
Lisbom - Lisas Teckningar

8:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! :

wow ser jättefint ut :D

Svar: Tack! :D
Lisbom - Lisas Teckningar

9:e kommentar, skriven , av Roland Persson:

Hej,Lisa och hugo! Jag har sagt att jag gillar dina alster. Håller på att hel rusta min lya! Har tagit bort alla tavlor. Vill ha något nytt! Då tänker jag på dina fina teckningar!

10:e kommentar, skriven , av Anna Björk:

Hej Lisa!
Du har verkligen en talang! Tycker att vi borde vara fler som bloggar om teckning!

11:e kommentar, skriven , av Katja:

du är verkligen grym på att rita!!

Svar: Tack!
Lisbom - Lisas Teckningar

12:e kommentar, skriven , av Elin:

SHIT! haha
vad du är duktig på att rita!

Svar: Tack :D
Lisbom - Lisas Teckningar

13:e kommentar, skriven , av issa:

Jag tycker att fotot blev hur bra som helst och teckningen är ju helt sjukt fin.

Svar: Åh, tack! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

14:e kommentar, skriven , av Emelie:

Jääklar vad snyggt! Duktig du är :)

Svar: Tack! :D
Lisbom - Lisas Teckningar

15:e kommentar, skriven , av Roland Persson:

Hejsan vilken fin tecknig! Precis i min stil!

Verkligen häftig.Så det går inte fota av den?

Kommentera inlägget här :