Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ännu en Anna:

Så har jag aldrig sett på en våg innan. Men det är ju faktiskt så.

2:a kommentar, skriven , av Art By Tina - Konst & Fashion:

Vilken fin tanke bakom! Helt klart en av mina favoriter denna gång.

3:e kommentar, skriven , av Thia - Illustrationer och reklamorgasmer:

Fin tolkning :)

4:e kommentar, skriven , av iih illustration ♥:

Åh jag gillar när man tolkar någonting lite djupare, och inte bara bokstavligt talat. Funderar på om jag också skulle hoppa på torsdagstemat, men får se.... Har ju listan ;-)

5:e kommentar, skriven , av Wendy Darling - Dead is the new alive:

Svar: Tack så mycket. Jag gillar dina bilder också. Jag kommer ihåg att jag försökte måla vågor för ett tag sen... Haha, man kunde inte ens se att det skulle föreställa vatten. Men du har lyckats riktigt bra. ^^

Kommentera inlägget här :