Träna!

publicerat i Allmänt;
Har köpt nytt gymkort, så nu ska jag komma igång med träningen igen. Förstår inte hur jag lyckades få sån extrem träningsvärk efter lite gymmande igår. Tränade ju mycket förut, så jag kan ju inte vara så otränad? Nu gäller det bara att sluta äta massa chips och annat onyttigt, chipsen är min stora svaghet. Jag älskar chips!
 
Ikväll tänkte jag rita och se om jag blir klar med teckningen. Vet dock inte riktigt hur jag vill att resultatet ska bli så vi får se! :)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalie - konst och sånt:

Chips som är sååå gott! man kan ju inte "äta bara lite grann" heller för när man väl har börjat kan man inte sluta^^ haha

Svar: Det finns inte ens att smaka på chips, för det går inte! Allt eller inget ;D
Lisbom - Lisas Teckningar

2:a kommentar, skriven , av Emi:

Chips är på tok för gott. Det är inte alls bra att det är så gott, haha. Lycka till med gymmandet!

sv: Tack så mycket! :D

3:e kommentar, skriven , av anna:

chips är för gott, haha! men gött att komma igång med träningen igen :)

Svar: Det är så sjukt gott! haha. Jo man mår så mycket bättre av att träna regelbundet! :)
Lisbom - Lisas Teckningar

4:e kommentar, skriven , av l i l l t h i l d a ♥:

Du är så sjukt fin! :))

Svar: Åh tack :D
Lisbom - Lisas Teckningar

5:e kommentar, skriven , av l i l l t h i l d a ♥:

sv: Älskar att se andras teckningar osv, jag älskar den du har gjort med stora ögon! :)

Svar: Åh tack :D
Lisbom - Lisas Teckningar

6:e kommentar, skriven , av Emmy:

Åh tycker också chips är helt oundvikligt, inte bra. :(

Svar: Haha, nej tyvärr så är det ju inte det!
Lisbom - Lisas Teckningar

7:e kommentar, skriven , av Lita:

Jeg forstår deg. Elsker selv m&m's. Åhh.... elsk.

8:e kommentar, skriven , av ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

allt är min svaghet! Själv ska jag försöka dra ner på alla sötsaker :) Blir spännande att se hur din teckning blir :D blir alltid inspirerad till att rita när jag ser att andra ska göra det eller gör det ^

Svar: Ja det smittar av sig! :D Därför är det så bra med andra bloggar!
Lisbom - Lisas Teckningar

9:e kommentar, skriven , av Sarah:

De e najs o träna :)

10:e kommentar, skriven , av MICHAELA. Tecknat - Foto- Mode - Skönhet m.m.:

vad fint hår du har :(

Svar: Tack! :) Haha ledsen smilie?
Lisbom - Lisas Teckningar

Kommentera inlägget här :