Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Nordvall:

ojjj shit vad bra!! :)

2:a kommentar, skriven , av Ayan:

Så jäkla snyggt!!!

3:e kommentar, skriven , av maria:

grymt bra!

4:e kommentar, skriven , av Rebecka:

Gud vad du är duktig :o Jättefin :)



KRAM

5:e kommentar, skriven , av Madde:

Tycker att det ser riktigt snyggt ut :)!

6:e kommentar, skriven , av iiiden med 3 i:

grymt snyggt!

7:e kommentar, skriven , av iiiden med 3 i:

sv: ingen orsak!:)

8:e kommentar, skriven , av emma:

sv: najs :D jo bara bra.

9:e kommentar, skriven , av Rebecka:

Sv:

Varsågod =D

Ha en toppen dag!

10:e kommentar, skriven , av jessica:

fint!

11:e kommentar, skriven , av tilda:

ooj snyggt!!

12:e kommentar, skriven , av Tove:

sjukt snyyyyyyyyyg! :D

13:e kommentar, skriven , av Johanna:

Snygg bild! va duktig du är! :D

14:e kommentar, skriven , av Fanny:

Sjukt snyggt hörru du!

15:e kommentar, skriven , av marie:

vadå inte perfekt!? den ser sjukt kiva ut!

16:e kommentar, skriven , av elfina:

hmmm.. inte perfekt på ngt sätt? nu är du väl lite väl blyg. klart den är. hade jag målat som du, hade jag prytt mina väggar med bilderna.

17:e kommentar, skriven , av Sachiku - Foto & teckning:

Superfin!!

18:e kommentar, skriven , av CJ:

Åh så begåvad du är!

19:e kommentar, skriven , av Julia:

Hejsan har en tävling på min blogg var gärna med!Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.



Bilden är jättefin! :)

20:e kommentar, skriven , av Therese:

måste bara säga det , du är sjukt duktig på att rita! :)

kramar!

21:e kommentar, skriven , av Emma - fotoblogg:

WOW! Vad duktig du är, haha jag trodde att det var ett foto först! :)

22:e kommentar, skriven , av sara:

hur snyggt som helst!

23:e kommentar, skriven , av Crasy-k:

Den ser jue ganska perfekt ut ändå!! :)

24:e kommentar, skriven , av cajsa:

åh herre min gud vad grym du är!!! sjukt! skulle bli väldigt glad om du kunde titta in min blogg och ge lite konstruktiv kritik på mina teckningar! :)

ännu en gång: heeeeeelt sjukt vad duktig du är!!!

25:e kommentar, skriven , av Emma:

Hur kan du säga att den inte är perfekt på nått sätt? :o

26:e kommentar, skriven , av Petra:

ÅÅÅÅH så fin!! Försökte rita den här bilden för någon vecka sedan... blev inte lik på en fläck, men jag är ganska ny på att rita. Ska försöka rita oftare för att bli bättre och bättre. Såhär bra blir jag nog aldrig, men bättre bör man ju iallafall bli tänker jag!

27:e kommentar, skriven , av Sandra:

Men shit vad duktig du är! Jag trodde att fet där var en bild på henne tills jag såg att det var du som hade ritat den. Oh oj oj vad fint du ritar! Helt sjukt ;)

Kommentera inlägget här :