Söndag

publicerat i Allmänt;
Jobbar/jobbat hela helgen och kännt mig lite sådär höstdeppig så jag har inte haft någon ork att sätta mig och rita på kvällen när jag kommer hem. Men nu till veckan tänkte jag börja med lite videoinlägg med olika delar av hur jag tecknar ett ansikte, så ni får lite inspiration eller kanske lär er något. Dessutom ska jag fixa med montern till mässan och alla tävlingsbidragen. Känns jättekul men en aning stressande..
Ikväll, om jag har ork efter jobbet, ska jag rita klart lilla Signe! :)

Bilden har inget med texten att göra men tvillingarna är ju så söta så de skadar inte!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av smäm:

Kul med videoinlägg! Älskar mössorna som tvillingarna har på sig. Supersöta :)

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Haha, snart så! :) Jo, det gör jag! :D

3:e kommentar, skriven , av Emma - tvillingmamma:

Klart att tvillingarna är söta, dom är ju mina ;)

4:e kommentar, skriven , av DONKEN- Vince & Doas Morsa:

auriga, vad är det för något? ska jag kolla upp!

hihi..

Webshopen kommer att bestå i handgjorda gratulationskort till årets alla festligheter och födelsedagar, servett/vykort-ställ, servetter, servettringar, klockor, lampor, och annat smått och gott. :D

5:e kommentar, skriven , av DONKEN- Vince & Doas Morsa:

tack för länken, ska kolla upp den! :D

jag har startat det helt och hållet, med bolagsverket, namnskydd, momsregistrerat, och allt det där runtom. :P bara webshopen som är kvar att få upp nu.. :P

än så länge är det bloggen som är "webshop". :P

pöss!

6:e kommentar, skriven , av Jonna Erlandsson:

sv: åh haha! Det är mycket förberedning inom nästan allt man ska fota! Om det inte är spontana bilder då :)) Man vill ju få det så bra som möjligt från allra första början, sen redigera så lite som möjligt! :)

Kommentera inlägget här :