Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Sv: Tack Lisa! Jag ritade hela kvällen igår och nästan hela eftermiddagen idag, så resultatet dyker snart upp på bloggen :)

Har du en sån där suddmaskin btw? Tyckte mig se en på en av dina bilder :D I så fall; är den bra? :) Förstår inte hur du hinner göra så många teckningar och samtidigt få dem så jäkla fina allihop också :D Keep up!

2:a kommentar, skriven , av yasmine modell mamma och fru:

ja jag håller mina tummar och tår...

nu ska jag bada skumbad gör du nå skoj just nu? kraam

3:e kommentar, skriven , av yasmine modell mamma och fru:

handla nå gott hehe

4:e kommentar, skriven , av Denise:

sv: aadå :D

5:e kommentar, skriven , av Johanna:

Yaaaay ! ;D

6:e kommentar, skriven , av ida - konst:

Tack :D

Ska bli kul o se denna när den blir klar ^^

7:e kommentar, skriven , av Sofia Andersson:

Sv: Ja,jo, man får ju passa på med lite intressanta tävlingar och se om lyckan är med en. Tänkte bara frågat om man endast kan vinna självporträtt/porträtt på kompis eller om man skulle kunnat välja djur? Fråga skadar ju inte. ^^

8:e kommentar, skriven , av Jonna:

Oo, låter bra :D För jag ska få en i julklapp nämligen och de verkar ju så himla bra ! :D



Vad jobbar du med och så? Har ju inte alls koll på vad du gör om dagarna mer än att rita ;)

9:e kommentar, skriven , av Maria - mamma till Liam ☆:

mysigt att teckna :)

10:e kommentar, skriven , av maria:

grymt fina teckningar!

11:e kommentar, skriven , av Jonna:

Sv: Jaaaha, men vad käckt! :) Vad är det för företag då? Berätta allt! :D



Hehe, neej jag har inte hunnit rita klart den, men jag lovar att försöka göra det imorn (ritar alltid bäst på lugna fredagskvällar) :P Kram!

12:e kommentar, skriven , av Elfina:

Sv. Ja hihi, det förstår jag me. Att jag har lika stor chans som alla andra. Men ser oddsen omöjliga ut, som i din tävling. Då har jag 2,5% chans att vinna;) dvs omöjligt

Kommentera inlägget här :