Nr 3 Light

publicerat i 100 word art challenge;
Här är Nr 3 Light i 100 art word challenge. Ett par tåspetsskor, men vad har de med ljus att göra? Jag dansade balett förut och det gjorde mig så glad så jag tänkte mer på ett "ljus" i vardagen :) Kanske lite långsökt men men.

Jag är nöjd med själva skorna, men sen fick jag för mig att göra en bakgrund som blev halt galen! Och sen blev jag lite less på bilden att jag inte orkar rätta till det. Men det var lite kul att rita något annat som omväxling.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MYMiC:

önskar att jag också var så duktig T__T

2:a kommentar, skriven , av MYMiC:

haha jaa, jag får öva xD

3:e kommentar, skriven , av MATILDA ROSQVIST 14 ÅR:

Har du tips på någon bra film? :D

4:e kommentar, skriven , av IIH - drawings & paintings:

Bra!! :-) Jag ska följa ditt lilla projekt jag med!

5:e kommentar, skriven , av MATILDA ROSQVIST 14 ÅR:

SV; okej, nej inte sett den :) får försöka hitta den!

6:e kommentar, skriven , av frida:

snyggt! du är verkligen jätteduktig på att rita! :)

7:e kommentar, skriven , av Anna tecknar och målar:

sv: Taack! :) Usch får panik bara jag tänker på hur många timmar det tagit att måla den. Men nu är det iaf klar och det känns riktigt skönt! Vad fina dina ballerinaskor blev! Tyget blev riktigt bra :)



sv på kommentar nr 2: Japp, det var roligt med lite publicitet i skånetidningen. Bra marknadsföring :P

8:e kommentar, skriven , av Anna tecknar och målar:

sv: Nej det tycker jag inte! Man behöver inte alltid lägga så mycket energi på bakgrunden :)

9:e kommentar, skriven , av liza:

Åh vad fint du ritar! Försöker mig på ibland men jag blir såå sur, haha! :-)Vad har du för typsnitt på rubriken förresten?

10:e kommentar, skriven , av rg-bloggen:

Gud vad fint!!

Kommentera inlägget här :