Friday

publicerat i Annan skönhet;
Har lyckats ta mig till gymmet idag. Jag gillar att springa på banden men inte bland folk, så jag försöker få bort spärren i huvudet så att jag kan komma i form. Man mår ju så bra efter man sprungit en stund :)

Jag lägger upp en liten bild på smink som jag köpt i veckan, allt från The Body Shop.

02 blush shade: coral
- Jätte söt att för lite rosiga kinder!

01 tailored cheek tint: hot pink
- Ehentligen till för kinderna, men jag älskar den på läpparna. Den ger en fin rosa färg utan att läpparna blir kladdiga som med läppgland eller läppstift.

02 eye palette: á la mode   (minimalist white, rose prêt-à-porter, futuristic silver & little black dress)
- 4 olika skuggor, en kajal och en liten borste. Rekomenderar stark, speciellt den söta rosa färgen.

02 liquid eyeliner. Mörkbrun

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av elin :):

Jag sticker snart till frisören :D

kmt de inlägget

BTW: de läppgalnset är nice :)

Kommentera inlägget här :